Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ 5mm







13 σχόλια:

  1. πολύ πιο όμορφα απο τα λεπτά βραχιολάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσουμε και πάλι!!!
      Αυτά τα βραχιολάκια και τα πλακέ καουτσούκ είναι πιο όμορφα από τα λεπτά και όπως είπαμε είναι και αυτά ευκολοφόρετα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αρέσουν σε κορίτσια που ασχολούνται με τη μόδα όπως και συ!!!
      Φιλιά και καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Φανή μου να 'σαι καλά και σ' ευχαριστώ, καλό βράδυ!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Τσαχπίνικα, γουστόζικα και χαρούμενα!!
    Σοφία, καλό καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία μου είναι τόσο γλυκά και καλοκαιρινά σου φτιάχνουν την διάθεση!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα χρώματα που ήρθαν στη μόδα τώρα το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα χρωματα!
    ειδικα το κοραλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. very beautiful pictures compliments
    and Thanks for passing by my blog ... : D
      I hope you will continue to follow me I'll be happy to reciprocate a kiss
    Miriam Stella

    fashion blogger italiana
    fashion blog
    blog fashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να σε ρωτήσω γιατί φτιάχνω και εγώ στο κλείσιμο σου κουμπώνει κατευθείαν ή βάζεις κάτι?|||Πάντος είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου έχει τύχει να ανοίξει το κούμπωμα. Αν χρησιμοποιείς το σωστό μέγεθος κουμπώματος πιστεύω δεν θα έχεις κι εσύ πρόβλημα (σίγουρα όμως με μια κόλα θα ήταν πιο σίγουρο το κλείσιμο). Χαίρομαι που σου άρεσαν, καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή