Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012

ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ





6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα και χαρούμενα βραχιολάκια! Ταιριάζουν απόλυτα με το πνεύμα της άνοιξης!
    Καλή σου μέρα Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερμιόνη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  2. Μ'αρέσει τόσο πολύ αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ Ευγενία μου, να 'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας κα Σοφία
    μου αρέσουν πάρα πολύ τα συγκεκριμένα βραχιόλια σας & θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να τα έχω.
    Θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη, χαίρομαι που σου άρεσαν τα βραχιολάκια.
      Για περισσότερες πληροφορίες στείλε μου mail στο: sfm3313@hotmail.com

      Διαγραφή