Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ



*****One Lovely Blog Award*****
Μου φαίνεται απίστευτο ότι ήρθε η στιγμή να πάρω κι εγώ βραβείο. Είναι το πρώτο μου και φυσικά είμαι πολύ χαρούμενη!!! Είμαι όμως χαρούμενη και για άλλον έναν λόγο, γιατί βραβεύομαι από μια πολύ δημιουργική κοπέλα τη Έλενα από το blog (Follow Elena's fairytale). Αν και νέα blogger η Έλενα μας αποδεικνύει ότι μόνο αρχάρια δεν είναι, είναι τόσο όμορφα και προχωρημένα αυτά που φτιάχνει , που ανηπομονείς να παρουσιάσει την επόμενη δημιουργία της. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα για το βραβείο που μου χαρίζεις, να είσαι πάντα καλά και πάντα χαμογελαστή.










Λοιπόν, 7 στοιχεία για μένα:

1. Μου αρέσει η μουσική και μέσα από αυτή γνώρισα το σύζυγό μου.

2. Μου αρέσει να δημιουργώ. Η πρώτη σημαντική δημιουργία μου είναι ο 10χρονος γιος μου.

3. Έχω σπουδάσει οικοδομικό και γραφιστικό σχέδιο και μου αρέσουν εξίσου και τα δύο.

4. Με εκνευρίζει να μου αλλάζουν το πρόγραμμα, ζωδιακά στοιχείο των ταύρων, όπως κι εγώ.

5. Όταν ασχολούμαι με τα ενδιαφέροντά μου, χειροποίητο κόσμημα, scrapbooking, felt, διακόσμηση, κατασκευές, κηπουρική, ζαχαροπλαστική κ.α. δεν θέλω να με διακόπτει ΤΙΠΟΤΑ.

6. Απεχθάνομαι τους ανθρώπους που είναι πονηροί και υπονομεύουν τους άλλους.

7. Είμαι πολύ υπομονετική αλλά μέχρι ενός σημείου. Μετά την "έκρηξη" δεν βγαίνει ουράνιο τόξο, αλλά βγαίνει κόκκινη κάρτα (DELETE).


Το βραβείο αυτό θα ήθελα να το δώσω σε όλες τις αναγνώστριές μου, οι οποίες έχουν δικό τους blog και αυτό γιατί έβαλαν όλη την καλή τους διάθεση να δημιουργήσουν έναν δικό τους μικρόκοσμο μέσα από τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν, να δημιουργούν και να ανταλλάσουν τις γνώσεις τους. Θα ήταν άδικο να ξεχωρίσω κάποια, γιατί για μένα αξίζουν όλα το ίδιο, και ο λόγος ότι έχουν ένα κοινό στοιχείο, τη δημιουργική διάθεση.

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

4 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Ταυρίνα (σαν εμένα) σου έρχονται κι άλλα βραβεία!!! (Περίμενε και θα δεις!) Φιλάκια! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μarie μου, μ' έβαλες σε μια όμορφη κατάσταση περιέργειας..., μ'αρέσει αυτό... Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και σ' εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για όλα υπάρχει μια αρχή και εσύ την έκανες.Άρχισε λοιπόν να μετράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://followelenasfairytale.blogspot.com/
    Sofi σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου΄λόγια,ειλικρινά με γεμίζεις ενέργεια,η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ κι εγώ να βρίσκω χρόνο κάθε φορά για να δημιουργώ, να είσαι καλά,το αξίζεις το βραβείο και με το παραπάνω....καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

SUMMER 2015

Καλό, ταξιδιάρικο καλοκαιράκι!!! Είτε με αληθινά είτε με χειροποίητα καραβάκια όπως αυτά που έχω φτιάξει.   Summer feeling 2015!!! ...

1o ΒΡΑΒΕΙΟ

1o ΒΡΑΒΕΙΟ
Έλενα , σ' ευχαριστώ πολύ!!!

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Ρένα μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Μarie σ' ευχαριστώ πολύ.

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Γι' αυτό το βραβείο ευχαριστώ πολύ Έλενα από το blog (Follow Elena's fairytale)

4ο ΒΡΑΒΕΙΟ

4ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Γι' αυτό το βραβείο ευχαριστώ πολύ το blog Elliexirium

5ο ΒΡΑΒΕΙΟ

5ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Γι΄αυτό το βραβείο, ευχαριστώ πολύ το blog Elliexirium

7ο ΒΡΑΒΕΙΟ

7ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Για το 7ο και 8ο βραβείο, ευχαριστώ πολύ τη νέα μου φίλη Demi Mist

6ο ΒΡΑΒΕΙΟ

6ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Γι' αυτό το βραβείο ευχαριστώ πολύ τη Καλλιάνεια από το blog kallianira-artlover

8o ΒΡΑΒΕΙΟ

8o ΒΡΑΒΕΙΟ

9ο ΒΡΑΒΕΙΟ

9ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Γι' αυτό το βραβείο θέλω να ευριστήσω πολύ την Καλλιάνειρα!!!

Το blog-χωριό μας απο την Αναστασία

Το blog-χωριό μας απο την Αναστασία
Aνάμεσα σ' αυτά τα δημιουργικά σπιτάκια είναι και το δικό μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ Αναστασία.