Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

ΚΟΣΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ


Τιρκουάζ FIMO με πατίνα θαλασσί και μπλε

10 σχόλια:

  1. Muchas gracias Isabel!
    Tengo el placer de hablar con usted, buenas tardes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφες θαλασσινες καλοκαιρινες καρδιες..μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφάκι να σου πω οτι εύχομαι ολα σου τα έργα, απόλυτα ταιριαστά στην εποχή να ξορκίσουν τον κακό καιρό και να φέρουν επιτέλους το Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρά μου, το ίδιο εύχομαι κι εγώ, αν και πιστεύω ότι θα κάνουν τη δουλειά τους τα έργα μου (σύμφωνα με τα δελτία καιρού) για 4-5 μέρες, στην περιοχή μου. (Ελπίζω να ξορκίσω τα σύννεφα και στην δική σας περιοχή) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοκαιρινή Αύρα!!!! Τέλειο το έκανες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Σοφάκι. Πολύ ωραίο το κολιεδάκι σου και καλοκαιρινό. Μου αρέσει ιδιαίτερα το σχέδιο στο κέντρο και η πατίνα που του έκανες. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή